Blocket.se

Igår så la jag ut en annons på blocket om att jag letar medryttare till star.. Får se om det finns någon som vill och kan hjälpa mig med star.. är ju rätt viktigt att personen i fråga är kunnig, orädd, bestämd men ändå mjuk.

Gick upp klockan sju idag för att släppa ut hästarna.
Det är alltid lite kul att komma till stallet på mogonen.. alla hästarna är så glada att se en. Alla gnäggar mjukt och tittar glatt på en när man kliver in genom dörren.. Star i sin tur slutar inte gnägga och "mullra" förens han får sin mat.. SÅ man undrar ju om de verkligen är glada att se just mig.. eller om de bara tänker att.. -JAH. Nu kommer maten.
Men det är mysigt att tro att det är mig han blir glad att se. :D

Fick ett bra svar på om jag va tvungen att vacc star innan hea.. men det behöver jag inte.. Eftersom den går ut den 24/4 så gäller den fortfarande under tävlingen.. så jag bokar tid till honom till efter ritten så det blir gjort.

Nej nu ska jag vila en stund innan jag ska tillbaka till stallet för att rida lite.

ha de bra..
kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0