Världens bästa häst!

Jag har verkligen världens bästa häst. Idag va det en jobbig dag för min del.. en skit dag rent ut sagt.. mådde skit och va lite ledsen och nere. När jag kommer till stallet så möts jag av en mjukt gnäggande och ett välkomnande vitt ansikte som spetar öronen..
Tog en ridtur barbacka då jag inte hade lust med nåt alls och bara satt.. och Star gjorde inga skutt eller grejer.. utan bara gick och myste.. som om han märkte att jag inte mådde bra..
Sen hoppade jag av när vi va tillbaka och han stod och myste och pussades massor.. ÄLSKADE HÄST..

Så ja jag har enligt mig världens bästa häst



Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww, sötnos han är :) Visst är det mysigt när de är så :)

2009-06-24 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0