Stekhett

Ja det är ju ingen nyhet att det är stekhett ute.. men jag trivs som fisken i vattnet då jag oftast är lite frusen. Har legat ute hela förmiddag/eftermiddagen och försökt bättra på brännan lite :D

Hade eftermiddag i stallet dag.. va där ute för en stund sen och mockade och tog in Calle.. (han har haft fång)
Ska snart ut igen för att ta mig en tur ¨på Star. Men då va det så varmt att jag inte orkade.. Får bli lite svalare först :D
Kollade till Star och Satellit nere i beteshagen och de såg så nöjda ut så.. Båda två ÄLSKAR mat..

Kissen å andra sidan gillar inte alls det här vädret.. Han har legat inne i våran säng hela dagen och har varit helt utslagen.. men han piggnar nog till senare när det blir svalare ute..
Tobbe monterade in kattluckan igår.. men han fattar bara hur man går ut igenom den, inte in.. Men det kommer väl det också. :D

Igår va jag och Johanna ute på Mastis och kollade på Rydell & Quick.. Va skit mycket drag.. :D Kom hem tre imore.. så jag är lite små seg idag :D hehe.. men kul som fan hade jag..




 Helt utslagen som sagt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0