Massor med dressyr

Sen Hökensås ritten har det inte blivit mycket distans tränande utan dressyr dressyr dressyr..
Har ridit för tränare tre ggr på knappt två veckor har har fått ut HUR mycket som hellst av det.. det går bara bättre och bättre nu.. han sköter sig så himla fint och rör sig som en gud..
Har faktiskt två tränare.. En som heter Maria och en som heter Susanne.. Det har blivit flest ggr för susanne eftersom hon är ute oftare än Maria.. de är bra på olika sätt..
Igår red jag för Susanne.. och hon fick prova honom och känna det som jag känner.. va så himla kul att se en duktig dressyr ryttarinna rida honom.. :D
Hon tyckte han va duktig.. bara lite mer träning i galoppen.

Imorgon ska jag försöka rida ut i skogen lite. Om det inte regnar då får han stå.. dert gör absolut ingenting eftersom jag ridit typ varje dag sen i lördags. :D hehe.. och så kommer frida rida honom på fredag..

På lördag så gifter sig min mamma och morgan :D Ska bli så känsloladdat.. jag är så blödig när det gäller såna saker.. jag grina typ bara av att de gifte sig på grace anatomy.. haha.. ja ni kan ju gissa hur det kommer bli på lördag för min del.. kommer stor böla haha.. får ta med mig extra smink :D

Nej nu ska jag krypa ner hos min tobbe..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: elin

Jo man blir ju lite less när läkarna inte tar en på så stort allvar, man går ju inte dit för skojj skull menar jag så dom borde ju bry sig lite..

Men fick en kommentar om att folk kunde känna sig kränkta så jag fick be om ursäkt:P



Men vad irriterande att din nya mobil inte funkar som den borde:S Dåligt! Du får lämna tillbaka den & klaga :)



Kramkram

2009-06-04 @ 12:10:05
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0