anmälda

Anmälde mig och star till sydnärkeritten i fredags. Tobbe är inte hemma då men Malin kommer hem och hjälper mig.. Sen ska vi rida med Alexandra och Barrax så hennes mamma plus nån mer kommer ju att vara med också.. så slipper Malin åka vilse. :D hehe.. sen så kanske Johanna följer med om hon kunde.
Ska bli kul att komma iväg igen..

Min GPS har börjat att krångla.. vet inte om det är batterierna som krånglar men den stänger av sig titt som tätt.. gjorde det síst.. Men har Ikea batterier i och de va lite rostiga så det kan ju va de som är lite kassa.. ska köpa nya "riktiga" batterier och testa igen..

Det har som sagt blivit mest dressyr från våran sida sen förra tävlingen.. några korta rundor har det blivit.. men eftersom vi har gjort så stora framsteg inom dressyren är det så himla kul att rida där. Men jag anser att det är lika viktigt att skaffa dom såna muskler som det är att träna dom i distans.. allsidig träning är ju bäst. Mycket styrketräning har det blivit för både honom och mig.. mycket igångsättningar från skritt till trav till skritt till trav till galopp till trav till galopp till trav till skritt och så fortsätter det.. jobbigt men mycket effektivit. :D

Igår så gifte min kära mamma sig och det va ett fint bröllop och en kul fest :D drack en massa JP vin (vitt) och cider.. klämde och myste med Emmas och Zonnys bebis Elicia.. (sugen.. ne då inte alls "ironi")
Sen blev det massa dans..
Maten och tårtan får jag inte glömma att nämna.. mmmm vad gott det va.. tårtan va juvligt gott.. min kära syster hade gjort det såklart.
Själva vigseln va vacker (jag är skit blödig så det kom en och annan tår). Fick gå fram och hålla bucketten när ringen skulle på. Det va en borglig vigsel med lite förlängt.. Han pratade om platsen och lite runt om kring. Sen va det ja sägandet och sen va det lite musik från en jätte duktig kille som sjöng och Sofia (mogans yngsta dotter) sjöng "det vackraste" med honom.. så duktig så :D

Ett lyckat bröllop


Nu blir det sängen..
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0