Varken eller..

Idag när jag kom ut i stallet och kollade till star så va det varken sämre eller bättre.. Han är pigg och glad ändå..
Har nog hittat VAR han har ont i alla fall.. känner man uppe på låret så är ha liksom knottrig eller bulig (eller hur jag ska förklara det) och trycker jag där så reagerar han rätt starkt. Så det kan vara så att han har fått en lårkaka.. OM jag har tur.. Men jag brukar inte ha tur så det är väl nåt annat bara för att. Kommer i alla fall utgå från det värsta så blir man inte besviken. Men självklart så vill jag ju att det bara ska vara nåt så simpelt som en lårkaka.. För Stars skull..
Imorgon kommer i alla fall Per och slår på en ny sko.. Ska även ringa ATG imorgon och fråga lite vad de tror och vad jag kan göra.. om det finns något att göra.. kanske massera eller smörja med nåt.. Får se..

Nej nu ska jag försöka ladda ner bilderna från Sydnärke.. Bara att titta in på www.arabianflame.pixbox.se och titta på dom inom kort.

Ha de bra och hjälp mig hålla tummarna för Star..

Kram


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hej Sara : ) Jag är ledig nu : )

Finns inne på MSN om du vill prata :D

2009-07-13 @ 22:02:59
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0