Skritt och Trav

Star har som sagt varit helt bra sen i fredags men jag väntade ändå med att sätta igång honom lite smått tills i måndags.. ville va helt säker på att det va helt bra först.. Har nu börjat att trava igång honom lite smått.. Och han tycker verkligen att det är såå kul. Pigg och allert. Visseligen inte lika kul att behöva gå i form tycker han med ger med sig rätt snabbt. :D
Han håller sånt högt tempo nu när han inte fått vara ute på två veckor och sprungit. :D Jag får hålla in honom en del för att han inte ska kuta iväg för fort :D
På måndag klockan halv sju kommer ET (equie terapeute, eller hur det stavas :D ). Ska verkligen bli skit kul att se vad det går ut på och vad hon har att säga :D
Eftersom Star gick omkull tyckte jag att detva ett ypperligt tillfälle att låta henne komma ut och titta på honom. Man ver ju aldrig vad som händer i kroppen på dom när de ramlar.. de väger ju liksom en del.
Hade väl egentligen tänkt att ta ut en i vilket fall men nu fick jag en bra anledning :D

Har aldrig sett hur en ET gör. Vet egentligen inte vad det går ut på heller mer än att det hittar spända och låsta ställen på hästen och rättar till det genom massage. Så det är första gången för både mig och Star :D

Sitter för tillfället på jobbet och ugglar. Har lite lugnt nu på förmiddagen.
Ikväll så ska jag till Madde och fixa håret :D ska bli så himla kul att träffa henne. Va så himla längesen..

Funderar på att ev vara ledig på fredag.. har inte bestämt mig än.. men förslaget är fortfarande öppet :D
På lördag ska vi kanske åka och kolla på en bil till mig :D
Såååååå om någon är intresserad av att köpa min bil för en billig peng så ring eller mejla mig.

Det är i alla fall en Volvo 460 -93
Nybesiktiad och skattad. Vit.
Centallås, cd-spelare, stolsvärme fram, el taklucka.
Lite rostig på nedersidan av dörrarna.. men bara ytligt. Inga rosthål.
Har faktiskt en reservdels bil till den också som medföljer gratis om intresse finns.
Den fungerar men är rostig i balkarna så den går inte igenom besiktningen. Så den är obes. och avställd.



Hade tänkt mig 4900 kr för den men självklart är det prut bart vid relativit snabb affär. :D

Min mejl: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0