Nej!

Tyvärr så har det som inte får hända hänt.. Stackars Stackars min lilla Star.
Som sagt så släppte jag han på bete igår hemma hos Carina tillsammans med hennes två hästar Sharron och Manillo. Det verkade gå hur bra som hellst ibörjan men idag när jag kom dit så hade de misshandlat honom så han va både rädd och skadad.. Halt på HB, svullet bakknä (HB), massa svullna bett över kroppen.
Så han fick komma hem redan idag. Han slappnade av redan när han kom in i stallet. Började jäspa och det syntes på hela hästen hur han slappnade av. Nu kommer han få stå tills han är helt bra.. är han inte bättre till veckan så ringer jag vet och ser vad jag ska göra.. Hoppas vara det är muskelert.. han hade ramlat och tappat en sko så han kan ju vara blåslagen.. men vågar inte tro på det.

Usch för att det måste bli såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0