Inför sydnärkeritten

Ja nu är det bara 2 dagar kvar till sydnärke.. Star känns fin men lite trött pga all värme och långa ute vistelser. Men ingenting som märks i ridningen utan mer på stall gången står han och slummrar lite. :D
Men på fredag får han komma in tidigt.. slutar tre och ska då åka och hämta min ena hinknisse och så ska v tvätta star och packa såklart :D

Idag blir det en lugn tur ute med Tage och Carina, Benson och Malin.
Tage och Carina så på "läger" torsdag fredag med dressyr pass och lite annat så han ska inte heller gå hårt idag :D passar star alldeles utmärkt då :D

Värmen ser ut att hålla i sig.. kollade vädret och det ska bli 25-26 grader på lördag.. Pust.. men det är bara att möta upp hinknissarna oftare så hästarna får chansen att dricka och sen svalka av dom massor.
Ska bli så kul att komma iväg och tävla igen :D se alla fina ekipage. :D och framför allt se alla klubbens ekipage :D Kul med såpass många från samma klubb som tävlar :D

Nej nu måste jag åka ut och rida :D
Ha de bra

Kommentarer
Postat av: elin

Jaa, riktigt otäckt.. Hoppas heller inte de när nån man vet vem de är..

Men eftersom man inte hört nåt namn ännu så antar jag att de inte är nån man känner iaf, isf borde man fått den infon nu tror jag!



Mysig sommarbild på din häst! :D

2009-07-01 @ 21:53:39
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hej Sara : ) Jodå! De är ju jag som gjort min egen design, så absolut kan jag hjälpa dig. Adda min MSN så pratar vi där : ) Adressen står ovan : )

2009-07-01 @ 23:53:59
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0