Farmville

Som sagt va jag hos Elin i söndags och hon visade mig farmville på facebook.. Det är ett spel där man har sin egen farm. Man sår och odlar olika saker och sen kan man ha djur så som hästar och kaniner, kor och får.. Det är faktiskt ganska kul :D Hehe.. så jag har blivit en liten stammis på pressbyron.. :D eftersom intrernet hemma inte fungerar så kostar det 19 kr för en timme här. Så här har jag hängt de senaste dagarna :D hehe.. Längtar efter mitt bredband. försökte ringa till tre butiken innan men fick inget svar.. det är alltså så nära att jag snart köper ett nytt.. det är USB:n som är trasigt.. kanske till och med blir att jag måste köpa ett nytt.. Får se.. men hatar att vänta..

Ikväll blir det lite ridning :D

Fick bilder av Madelene Lönnroos på Star och Catanja.. tänkte jag skulle lägga ut dom här senare. Kan inte göra det här eftersom datorn inte har nåt skrivbord så går det inte spara ner bilderna för att kunna flytta dom hit.
Men ska till mamma ikväll för att betala räkningar så jag fixar det då..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: elin

Haha, nej jag tror inte dom får sitta på värst länge! :D Hon sliter av dom direkt jag satt på henne dom.. men hon kanske glömmer att dra av dom när de finns massor att titta på! :D

2009-08-26 @ 11:41:24
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0