Falkenberg och Ullared

Japp igår bar det av till falkenberg tillsammans med min lilla syster. Hon skulle dit och packa ur lägenheten.. Och ville ha lite hjälp.. Tänkte att det kunde man ju göra så kunde man även passa på att gå på Ullared också. :D Behövde en massa häst saker så som vintertäcken och regntäcka plus lite andra saker..
Vi skulle egentligen ha gått på Ullared samma dag som vi skulle åka hem.. men när vi varit iväg och handlat flyttlådaor och packat allt som går att packa så tyckte vi att vi lika gärna kunde åka idag (måndag). Så det gjorde vi :D så vi har precis kommit hem därifrån nu.. eller ja det va nån timme sen om man ska vara noga. :D

Men hittade det jag skulle ha i alla fall.. och lite till :D hehe.. som alltid.. det går inte bara att gå in där och inte handla mer än det man planerat.. för det finns ju verkligen SÅÅÅ mycket att handla där.
Men det blev i alla fall:

1 vinertäcke
1 regntäcke
3 schabrak
1 reflex grimma
1 reflex jacka
1 rosa stall väst
1 rosa tröja
1 t-tröja
3 sminkremover servetter
1 pincett
1 smink pensel
1 väska
1 BH
1 trosa
1 pkt strumpor
1 Ljud bok (sista delen av Twilight, "så länge vi båda andas" )

Det va allt jag faktiskt kunde komma på just nu :D

Nej nu ska jag gå in och spela lite mer farmville :D

Ha en bra dag

Kram

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hej Sara : ) Vad roligt! Det skulle faktiskt vara jätte intressant att få göra det : )



Designen har jag varit tvungen att lägga åt sidan lite, har fått lite special-uppgifter och andra jobb - men det kommer! Jag lovar : )

2009-09-02 @ 14:22:45
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0