Ny mobil

Igår va jag in till örebro tillsammans med Sandra. Jag skulle hämta min mobil och samtidigt passa på att kolla in stan.
Åkte från kristinehamn kvart i nio och tog en mc donalds frukost.. åkte över till kga och hämtade upp sandra.. sen bar det av till örebro.
Vi va inne tio i tio (tacka gudarna för den nybyggda vägen). Gick till tre butiken där jocke jobbar och sa hej.. började kolla in mobilerna och vilken jag skulle välja,, det finns ju några att välja på också för den delen. Jag ville först ha en samsung toutchwiss.. Men den ingick inte i samma prisklass som den jag hade innan, så den fick jag inte välja.. men jag hade bestämt mig för att jag ville ha en med bra kamera med blixt och en toutch skärm.. så då fanns det inte lika stort utbud längre.. finns ju inte så många toutch telefoner..
Jocke hade en Nokia som jag tyckte verkade cool, så jag provade den en stund och tog den tillslut.. och är mega nöjd med den.. hur bra som hellst.. än.. man vet ju aldrig i framtiden när den börjar bli gammal hur den blir.. men den dagen den sorgen. :D

Den tar både bra kort och är lätt att använda (tycker jag som älskar tekniska saker :D). Lätt att skicka sms med och bra vibrator så man känner när det ringer eller kommer ett sms.
Det blev alltså en Nokia 5800 xpressMusic :D

Nu ska jag till mamma och grilla och sen stallet.. :D

Ha de.
Puss

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Hejsan!

Har läst ganska många bloggar här nu, o kan inte slita mig...nu vet jag att det är min före detting, efter att jag läst att han stod i Gränna innan...

Glömde ju skriva att det är jag som hade Royal som föl. Sålde honom till Åsa när han var ca: 4 år.

Hade varit kanonkul om du ville höra av dig o hålla kontakten!

/Liselotte

2009-04-28 @ 12:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0