Hearitten bilder

Som jag skrev igår så skulle jag lägga ut lite bilder från själva ritten som Tobbe tog.. det blev ju inte så många då eftersom det blev en kort dag med bara en slinga.. och så är det svårt att både vara hinknisse och fotograf.. Men några kort blev det.. 

Skrev väl inte riktigt vad jag tyckte för övigt om ritten.. va så besviken att man bara tänkte på det negativa som hände.. men det gick ju som sagt hur bra som hellst under själv ritten.. den första milen va han taggad till tusen och jag fick verkligen hålla honom..minsta lilla jag släppte på tyglarna blev det galopp.. och ju mer jag bromsade ju kortare galopp fick han.. han brukar inte alls va så.. brukar kunna rida på långa tyglar och han saktar av när man ebr om det.. men vet inte om han kände av att det va tävling. han verkade tycka det va jätte kul för öronene va spetsade och bar huvudet högt..



























Så är jag bara tvungen att läga in kort på våran lilla kisse.. Kolla blicken :D





Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej,



En till med sådana där strumpor! Vill du vara så vänlig och berätta för mig vad det är för strumpor?

2009-04-28 @ 15:14:27
URL: http://teamx.missant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0