Fingret

Klantade till det igår.. när jag hade min sista kund råkade jag klippa mig rätt så illa i knogen.. inte bara ett hack utan jag klippte bort all hud.. så det blev ett hål som va 2mm djupt och 5mm långt.. AJ.. det blödde som bara den och slutade inte.. när jag vaknade imorse hade det blött igenom plåstren och tjepen som jag hade fått på..
Så jag ringde rådgivningen och frågade vad de tyckte.. och de tyckte verkligen jag skulle åka in med det till vårdcentralen.. Så det gjorde jag.. men när det väl va min tur så hade det slutat blöda.. HALLÅ vad är det med sjukhus och mig?? Jag verkar bli frisk bara genom att gå in på sjukhuset..
Men jag fick ändå träffa en doktor som kollade på det.. men det behövde ändå inte sys.. de lappade ihop med en massa tejp etc. Så nu är fingret nästan helt inpackat. Plus att det är rätt stelt och går inte böja det.. Fast kanske lika bra så det läker ordentligt.. det går ju upp så fort jag böjer fingret..

Imorgon ska min medryttare Frida rida lektion för insruktören Maria.. Ska bli väldigt kul att se Star från marken. Hon skulle ta med kameran så jag skulle ta en massa kort. Kul att ha..

Är just hemkomna från mamma. Vi har varit där och kollat på grace anatomy.. mitt favvo program..vi har ju ingen tv än så då får man åka bort och kolla på det man vill se.
Men det va som sagt lika bra som alltid :D

Nej nu ska jag ner i källaren och kolla på när Tobbe leker elektriker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0