Distans träns.

Ja, beställde ju ett träns här för många veckor sen. Har väntat och väntat men inget har kommit än. Jag skickade och frågade om det kommit till sverige i alla fall. Men det hade det inte. Hon ringer och kollar med grossisterna, men dag hade de missat faxet och inte skickat något. Det är fyra veckor sen. Beställningen blir gjord och man får vänta igen. Sen ringer hon i lördags och säger att färgen green 318 har de slutat gjort. Fyra veckor efter ANDRA beställningen är gjord. Så jag sa att då fick det kvitta. Gick in på den trognaste sidan distansritt.nu och beställde där istället. Det gjorde jag i söndags och det är redan påväg hem till mig. Det gick iväg med posten igår. Mer pålitlig och så vet man vad man får kvalité. Tänker inte försöka beställa från någon annan sida när det gäller träns etc. Fick mina back on track igår. Så nu har jag fyra. Skönt och bra. Idag fyller niklas år så det blir ingen ridning idag. Men imorgon ska jag ta mig i kragen och rida. Måste ju träna innan ritten den 21 sep. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Lycka till!! Hoppas det går bra. Önskar jag åxå fick rida men det är så långt hem till hästarna från där jag pluggar..

2008-09-09 @ 09:14:59
URL: http://nadjaz.blogg.se/
Postat av: Amanda

oj vad dåligt av dem

2008-09-09 @ 09:24:47
URL: http://fjortiswannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0