Synd

Hade en tjej som ev va intresserad av att köpa affe, men hon fick inget lån från banken förens i maj. Och det känns kanske lite länge att vänta på någon som ska köpa.. ska fundera lite på det.. för hellst vill jag ju ha en ny häst innan mars. Jag vill ju tävla lite smått i sommar och då måste man ju hellst ha dom lite innan så man hinner att träna lite i alla fall... men men får se hur det blir..

Det börjar närma sig en resa till ATG för återbesök. Hoppas verkligen att han är så frisk att han slipper ev operation. För at försökrningsbolaget går ALDRIG med på det tyvärr.. Det är ju bara för att han är för gammal.. men får se vad som händer.. håller i alla fall tummarna..

KM-et närmar sig och jag vill så gärna vara med, men det fattar ju vem som hellst att det är tekninskt omöjligt..

Nu är det jobbigt att ha häst, jag får gå upp tidigt varje morgon för att åka ut och linda benet och ge medicin.. och inget ridande.. hade han varit frisk och kry så han gick att rida så skulle det i inte alls va lika jobbigt..
Måste dit på kvällen också för att ta av lindan och sätta på back on track.. men vad gör man inte för att han ska må bra och bli frisk.. fast han mår inte bra av att stå still.. han kutar omkring i den lilla hage han har, kan ta kanske tre galopp språng och sen är den slut, men springer gör han.. tokiga lilla häst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0