Totalt mörker

Idag efter jobbet åkte jag till Tobbes jobb för att hämta honom för att vi skulle äta.. men han och Patrik skulle vara kvar och jobba ikväll så det blev mc donalds.. hmm inte så gott längre tycker jag inte. Men som sagt man måste ha mat, så det blev en kykling burgare med woffles. De nya woffles är faktiskt goda...

Tog en ridtur på Star idag, i ca 35 min. Va totalt kolsvart ute. Har en rätt bra lampa, men det är ju liksom mörkt ändå.. skrittade och travade bara. Han är ju inte så musklad.. så det är lugn ridning som gäller.
Pulsade honom idag för första gången. Har inte använt pulsmätaren på ett tag, så när jag satte på den visade den 109 slag. Hmm kändes bara inte rätt, då han stod helt still och vilade. Provade igen, och kom på att eftersom jag höll pulsmätaren med fingrarna så kanske min puls också kom med.. så jag aktade på fingrarna och då blev det 34 och det kändes mer rätt..

Red med den och det visade en bra puls. Han pulsade ner snabbt också.. fast red ju inte speciellt hårt så det vore konstigt annars. Fast som sagt alltid kul att hålla koll på vilopulsen och puls efter träning.. bra att veta vad som är normlat för honom...

Idag fick jag igång min dator igen.. det har inte gått att gå ut på internet sen i lördags. Har ringt runt till både tre och HP. Hos tre fick jag ett nytt USB och ett nytt kort (internet USB + kort). Men det funkade inte ändå.. så jag ringde HP (de som gav ut datorn). Den första jag pratade med visste inte alls vad jag skulle göra.. såå jag vägrade ge upp och ringde igen och fick prata med en jätte trevlig gubbe som kunde en massa.. och tillslut så funkade det... YES.. så nu kan jag äntligen lägga ut bilderna på star som jag tog i lördags..

Här kommer dom:



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej på dig! :)

Vad kul att du hittat mig på bloggen..

Jag klippte mig bara idag, undvek färg pga att endel säger att de inte är bra när man är gravid, att de kan bli konstiga resultat på färgen osv..

Så lika bra att vänta än att chansa kände jag :P

FEGIS



Haha, allt bra med dig?? Kram

2008-11-18 @ 22:54:10
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaa jag funderar en del på namn, som de känns just nu så lutar de åt att de blir en Nellie om de är en tjej, och Alvin om de är en kille..



Fast de hinner man väl ändra sig om flera ggr säkert..kanske inte alls passar när den kommit ut! :)



Kram

2008-11-19 @ 23:40:25
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Hej!

Absolut, skulle va jätteroligt.

Du hittar informationen om hur du går tillväga för att beställa en design i min meny!

2008-11-20 @ 11:39:44
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0