Stockholm city

Idag vaknade vi till klockan som vi ställt på 9.00, Man vill ju inte missa frukosten... :D hehe.. Såå vid halv tio så va vi nere vid frukosten och började ta för sig. Mmmm sååå himla gott.. inget går ju upp mot en hotell frukoset.

Efter frukost så gick vi upp på rummet och gjorde oss iordning för att åka in till stockholm city..
När vi klätt oss och fixat lite så tog vi en taxi och så bar det av..
Väl inne i city blev vi avsläppta utanför NK. Guud vilken häftig julskyltning dom har :D.. Tänkte försöka ta kort men det va smockat med folk så det gick inte. Tyvärr..

Vi sprang omkring en massa och virrade.. det va HUR mycket folk som hellst.. hittade tillslut lite saker som vi köpte.. Fick ett per örhängen, halsband och en klocka av Tobbe i "halvårs persent".. Sen köpte jag själv en skorta, byxor, snoddar, hårnålar, stövlar.. Tänkte jag skulle ta lite kort imorgon och visa vad jag fyndat in :D
Men efter ett par timmars virrande på stan så ville vi tillbaka.. så vi gick och åt och sen tog en taxi hem till hotellet. Det va då jag ångrade mig att jag inte köpte ett par till stövlar som jag hittade.. men då sa vi att vi kunde åka ner en sväng imorgon också..
Idag hann vi med NK, Plattan, gamla stan, slottet.. osv..

När vi kom tillbaka till hotellet va jag så frusen att jag la mig i badkaret i jätte varmt vatten.. det va skönt.. fick tillbaka värmen igen..
Vi har fått ett jätte fint hotell rum.. stort med sjöutsikt, badkar.. Vi ser färgorna som kommer på morgonen.. De är starx utanför fönstret eftersom vi är på scandic i södra kajen..  De lägger till precis utanför vårat fönster..
I alla fall.. när vi kom tillbaka så badade jag och sen låg vi och kollade på tv och tog ijänn oss lite.. erkänner väl att jag sov en stund..

Vid åtta skulle vi ner på stan och äta.. åkte till ett stek hus... Hur gott som hellst..

Och nu är vi hemma och ligger och kollar på tv.. nån thtiller..

Nej nu ska jag  kolla vidare.. :D

Ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0