Star och Calle

Släppte ju ihop star med satellit och Calle igår. Idag när jag kom stod satellit ensam i ena änden av hagen och Star och Calle tillsammans i den andra halvan och lekte.. De har mobbad ut Satellit och funnit varandra. Kul för star och för calle. Fast mindre kul för satellit.

Tog bilder igår men mitt bredband gick sönder igår.. jävla skir bredband tycker jag.. inte i täckning och snabbhet men själva usb minnet som bredbandet är gick sönder. Sååå jag mpste in till karlstad och kolla om jag kan få en ny eller om den måste in på lagning.

Igår när jag plockade ut hästarna klämde jag tummen i papaias boxdörr och nu är den jätte ömm och svullen.. ajaj.. undra hur det kommer gå att jobba imorgon.. det märks.

Nu ska jag och träffa tobbe.. har inte träffat honom sen igår kväll.. va hos virre inatt..

ha de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0