Longering

Idag så longerade jag Star.. Gick väl sådär.. han gillar inte när man har spöt, men när man bara smackar så går han inte fram ordentligt ändå.. Så snärtar man lite med spöt i luften så blir han lite tokig och bockar och sparkar bakut. Men sen så travade han så fint på.. Fattade väl inte riktigt vitsen med att springa runt runt i en ring runt mig.. :D

Va inne på kaupre.se idag och skulle beställa nya paneler till min sadel då de är alldeles för mjuka och sjunker ihop efter en stunds ridning.. Måste ha ett par som är fastare och hårdare som håller upp sadeln. Men det stod på hemsidan att man skulle ringa för info om pris och vilka man skulle ha.. men när jagh ringde fick jag inget svar.. så får väl ringa imorgon på dagen istället. Jag ringde efter sex, då kanske ingen är där.. om dom har lokal att vara i.
Bättre lycka imorgon får vi hoppas..

Idag inhandlade jag min första julklapp.. börjar tidigt i år. För andra år brukar jag vara ute i sista sekunden. Men inte i år inte..
Har handlat till mamma... kan inte berätta vad, man vet ju aldrig om hon råkar kika in här nån gång innan.. inge kul att avslöja innan vad hon ska få..
Får se hur snabb jag är med resten av mina inhandlingar av julklappar.. :D


Ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0