I sad BURRR it's cold in here.....

Mmm.. just det.. brrr.. det är riktigt kallt idag.. alltså inte många grader kallt, men ändå så pass att det blir rått så kylan tränger sig in i märgen.. Sitter med tre tröjor, varav en är stickad, och bresvid ett element.. det är i alla fall varmt.. så varmt så det bränner i fingrarna när man tar i det.. skööönt :D hehe.
Har precis kommit tillbaka från min lunch tillsammans med min Tobbe.. spagetti och köttfärssås blev det.. gott..
Har kund nu klockan ett.. klipp och färg.. hoppas verkligen denna kund behagar att komma.. annars vet jag inte vad jag gör faktiskt..

Jenny kommer in till sex ikväll ungefär. så innan det måste jag ha hunnit jobba färdigt såklart och varit i stallet.. har egentligen kvällen men gör jag iordning åt star så kanske någon annan i stallet förbarmar sig och ger som innan  de åker hemåt.. men det är inte säkert.. men då är i alla fall allt färdigt och det är bara att ge dom deras mat...

hoppas ni har det varmare än jag ..



Precis innan Tobbe kom och hämtade mig för lunchen.. :P


Kommentarer
Postat av: Anette i Väse

Häftigt, ser ju jättebra ut.

Jag kanske borde ge Placen lite sånt i julklapp. Han skulle behöva ha lite mer pannlugg.

2008-11-26 @ 19:28:43
URL: http://stallanette.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0