Hårförlägning...

Sååå.. igår va det ju dagen som jag skulle göra nåt som jag inte berättat. :p Jag satte i löshår.. har nu alltså tre-fyra dec längre hår.. sååå det är VÄLDIGT långt. Känner mig lite som ett troll.. blir nog att jag klipper bort en del sen.. men vill vänta och vänja mig lite först.. alltid bättre att ha det långt ett tag och sen klippa det.. dumt att köpa ett löshår, klippa det och sen ångra sig.. Såå nu e det då långt i alla fall..
Men det är ändå häftigt hur långt man faktiskt kan få.. bara på ett par ynka timmar.
Hittade ett bra hår hos Gocciani.. som inte va lika dyrt som hos simply natural.. Sååå nu är det upp till bevis hur bra det är och hur bra det sitter :D

Här kommer en bild som jag tog alldeles nyss med webb cameran på min dator..



Erkänn att det måste bort en bit på det för att det ska se bättre ut..??

Kommentarer
Postat av: malin

Bitch jag vill också ha långt hår :P Va fin lille star är!

2008-11-26 @ 19:23:06
Postat av: Anette i Väse

Kommenterade visst fel inlägg...

2008-11-26 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0