Halmstad

Det blir inget KM för mig då jag ska köra ner affe till halmstad imorgon.. (lördag). Men känns som om det är viktigare.. Kul och se skolan också som hon går på. Hon går nåt hästgymnasium där nere..

Svar på tal:
Jag vet att en häst inte behöver vara bättre bara för att den är dyrare.. men man har lite mer spelrum om man kan tänka sig att betala mer.. Jag köpte Affe för 30.000 och de flesta hästar som är något att ha kostar där omkring eller dyrare.. För är de billigare så är de antingen inte inridna eller så är det något annat..
Jag får inte 30000 för affe nu.. det är det jag också menar med att spara pengar.. och köpa en "dyrare" häst.
Är väl medveten om att det är träningen som gäller.. men det är ju viktigt också att den är hel på insidan.

Ger lite uppdatering imorgon om hur det gick med resan..

Ha de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0