Blogg design

Idag ska jag skicka bilderna som jag tog igår till tjejen som ska göra en helt ny blogg design åt mig. Ska bli så kul att få den lite uppfiffad. Så jag va fotograf på hög nivå igår :D med mammas digitalkamera. :D Ska dit nu snart och se hur dom blev :D Mamma kom ut en sväng och tog några på mig och star tillsammans. Vet inte om dom blev så bra då han inte ALLS hade någon lust att vara med. Han stod och hängde med huvudet med flyplansöron, eller så tittade han åt ett helt annat håll.. :D allt för att inte titta på mamma som försökte så gott hon kunde för att få hans uppmärksamhet.. Men han verkade inte tycka om att vara med., för annars brukar det va ganska lätt att få hans uppmärksamhet om man ropar på han eller prasslar i fickan. Men inte när en kamera är i närheten.. men när jag tog innan ridturen så kom det lyckligtvis en häst på vägen och den va spännande så han lyfte huvudet och spetsade öronen :D

Såååå jag väntar med spänning om hur bloggen kommer se ut.

Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0