ÄNTLIGEN

Äntligen så har sakerna fram zolitzas.com kommit. Det tog VÄLDIGT lång tid vill jag lova. Beställde dom några veckor innan fornaboda och det börjar ju bli ett tag sen nu. Men nu är det i alla fall här, två par benskydd och två par boots och ett till rött träns. Va så billigt för de hade rea så jag slängde med det också eftersom de hade det hemma. 129 kr för ett sånt distans träns är billigt. Va visserligen storlek full på det men det går att förminska det väldigt mycket annars får jag ge bort det till någon eller sälja det. :) sitter för tillfället hemma och funderar på vad jag ska göra denna halloween kväll? Har tre alternativ. 1. Åka till Tobbes jobb och bada tunna och dricka. 2. Åka till kga till malin och virre som ska ut. 3. Åka till min syster i bjurstjärn för hon har fest. Alexandra sitter i storfors och vill också hitta på något. Så kanske blir kga för både henne och mig. Får se. Har inte bestämt mig riktigt än. Får inte tag på Tobbe heller.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Utlottning av 1 bloggdesign i min blogg!

Allt du behöver göra för att tävla är att lämna en kommentar.



Vinnaren dras 19:00 ikväll.

2008-11-01 @ 17:01:27
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0