Nyskodd

Idag fick Affe nya skosingar. Per svetsade på nåt som skulle göra att de höll längre. Så nu får vi se om det fungerar. :D Ochidag fick Affe byta hage, och han verkar väldigt nojd med det. Skönt för han att slippa vara jagad och jan äta sin mat i sin takt. Sen till helgen så ska vi bygga ut den så han slipper gå på så litet. Han får ju gå i sjukhagen nu, vilket inte är så speciellt stort.

Longerade idag efter att per skogg färdigt. Han va inge halt alls, det kan ju vissa bli när de e helt nyskodda. Så imorgon blir det rida igen tror jag. Han va jätte duktig i dag i alla fall.. Tog galopp när jag bad om det och saktade av när jag sa till. Blir så stolt över min lilla sötis.

Här kommer några bilder från idag och sen i lördags när jag va ute och red. Då red vi förbi Frida Söderstöms hästar och lilla Blazer va jätte nyfiken så jag va tvungen att knäppa några kort på honom då. :D Det är den gråa hästen på bilderna.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0