Hosta

Affe den lilla sjuklingen har fått hosta. Kom till stallet igår och fick reda på att någon i stallet hört honom hosta under dagen när hon varit där och mockat. Jag tog med mig Affe ut på en liten promenad och han först när vi började springa så började han hosta. Han är snorig och hostar slem. Så han har väl åkt på en liten förkyldning. FAN.. blir han inte frisk senast till på onsdag nästa vecka så kommer jag inte att kunna vara med på tävlingen på lördagen.. Det ska då alltid va något. Pust. Men som sagt jag håller tummarna. Någon som kanske har lite tips på vad man kan ge dom för en snabbare tillfrisknad?? Nån dunder huskur eller nåt kul??

Här är lite bilder från idag och igår.. Va hos mamma en sväng igår och fick lite bilder på Thelma Wilma och Ozzy. :D Thelma är minstingen, Wilma den stora hunden och Ozzy är kissen.

Ha de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0