Promenix

Udag va jag och Tobbe ute och gick en liten promenix med Affe.. Det är så himla varmt så det blir ingen hårdträning precis. Sen så red vi ju rätt hårt förra helgen och sen hoppade jag o torsdags.. Så vi har presterat ganska mycket.
Han är så söt min lilla..
Fick besked om bete idag och att det finns hos Frida Söderström. Men jag måste hitta en snäll häst till somhan kan gå med för det blir lite elakt att låta han gå själv.. så jag letar.. Så vet ni med er att ni vet någon som vill ha lite bete i tre-fyra veckor så hör gärna av er. Tänkt bara på att hästen måste vara snäll.. Affe är lite rädd för andra hästar när de är för på. Han har varit väldigt mobbad.

Ha de så länge och njut av solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0