Nya hinknissar till sydnärke

Ja mina hinknissar kommer och gå rinnan de ens hinner vara med..
Tobbe kunde ju inte för att höljes va den helgen, sen skulle min syster och hennes kille med och nu kan inte de heller för min syster jobbar.. Då ringde jag Carina och kollade om hon kunde följa med och det kunde hon. Så hon  och hennes mamma Eja ska med och hjälpa mig. Tack tack tack..

Affe kommer att åka hem på måndag.. skönt för han. Då får han vila upp sig riktigt inför sydnärke. Får se om jag vågar ha honom tillsammans med Satelit. Vill inte att han ska bli skadad innan vi ens hinner iväg. Får fundera lite på det..

Igår va vi upp till ridhuset och red lite dressyr. Det gick faktiskt bra.. Han fick klämm på galoppombytena till sist.. Men det tog emot. Han har bara bytt med fram innan.. eller ja han började med det för ett tag sen.. och jag har inte fått honom att byta rent sen dess förens igår då. I ena varvet. Det blev en liten bakut men hellre det och att han byter med både frambenen och bakbenen. Sen efter ridningen va vi själva i rihuset så jag plockade av honom all utrustning och så körde vi lite horseman ship. Han är riktigt duktig faktiskt. :D Följer en utan varken träns eller grimma och flyttar sig efter en när man svänger runt och backar när man går emot honom. SÅÅÅÅ duktig så.. :P

nej nu räcker det för nu..
Ha de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0