Dåligt samvete

Har så dåligt samvete för att jag lämnar affe ute på nätterna nu. Fast det behöver jag säkert inte ha. Nätterna är varma och det har inte regnat.. Det enda som är att han inte riktigt får va med de andra hästarn än, men man kanske inte kan vänta sig så mycket efter bara ett dygn. Men han är ju min lilla bebis och jag oroar mig jämnt lite extra för honom.. han e juså himla liten och söt.. Får se hur länge jag orkar ha honom kvar.. Men ska dit imorgon i alla fall och titta över honom och lägga på han ett flugtäcke.. hittade ett som va hans här hemma.. tänk vad man hittar när man rotar i garderoberna :D

Tar några bilder imorgon också som jag kan lägga ut.. :D

Ha de.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte ha affe kvar ?

2008-06-12 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0