Nervöst

Idag är det dagen före tävlingen. Börjar bli riktigt nervös nu. Inte egentligen för själva ridningens skull utan mer för vet.bes. Eftersom vi inte gick egenom en gång så har man ju det i bakhuvudet hela tiden. Men jag hoppas och håller självklart tummarna att det kommer att gå bra.

Det märks nu på affe att han har fått sova inne nu och har fått börja äta hösilage igen. Han är mycket piggare och busigare. Igen. Longerade honom lite igår och sprang med han. Han studasde runt och busade som bara den. Sen så får han en sån där flygande trav som araberna har och slägger upp svansen jätte högt. Som de gör när de visar upp sig. Så snygg så. Synd bara att jag inte tog några kort. Min mobil är inte så bra att ta kort i fart med. Det blir suddigt bara. Men får låna mammas kamera någon dag och se om han har lust att springa lite då och visa upp sig. :D

Idag ska jag packa inför imorgon så det bara är att lasta och åka. Så slipper man gå upp så himla tidigt. Ska handla lite ikväll till mina groomar och mig själv. Frukt och godis. :D

Skriver om tvälingen på söndag
ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad blev placeringen? Du måste ha kommit bra till för du red på väldigt snabbt.

2008-07-06 @ 14:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0