Lös longering

Igår så lör longerade jag Affe i paddocken.. Han verkade tycka det va riktigt kul faktiskt.. Filmade han men fattar inte hur jag ska få in det i datorn. Måste nog ha nåt speciellt program skulle jag tro.. Någon som vet vilket eller hur man gör.. Filmade alltså med mobilen..
Men gud så han spände upp sig och visade sin snyggaste sida.. Svävande trav och krökt hals. Precis som hingstarna gör när de visas på utställning. :D hehe.
Tog några kort på han också.. lägger in dom här nedan. Han är inte så ren för han va blöt och lerig när jag borstade.. sen på banan började han att torka och då såg han inte borstad ut alls hehe.. rullhästen lilla. Hinner knappt in ni hagen förens han slänger sig på rygg den lilla lorten :D ..
I slutet så lekte vi lite.. han är så kul för springer man så springer han efter.. gör man en tvär nit så gör han också det.. och han verkar tycka det är kul för han studsar omkring och ser jätte glad ut :D hehe.. önskar jag hade det på film.. får se om jag får det någon dag och har någon som vet hur man lägger ut det.. Sen ska de ju in här också.. hur man nu gör det :P

Idag blir det grebbestad under helgen.. så Tobbe ska ta hand om lilla Affe..

Ha de

Tyvärr fick jag inte med några bilder då han va helt lös. Tog en bild men den råkad jag radera när jag skulle rotera den. Synd för det va en riktigt bra bild. Får se om jag klarar att lägga upp filmen någon dag.. får ta hjälp av någon. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0