Lite va en tjockis

Tittade in på Affes förra ägares blogg och fick se en gammal bild på honom.. Gud vad han har lagt på sig sen den tiden.. visseligen massa muskler.. så han är inget fetto precis :D hehe.. halsen har blivit grövre och han blivit mer rundare och mjukare i formerna.

Tränade mer dressyr igår. Gick ganska bra.. både han och jag är nog lite stela sen igår. Har ju inte blivit så mycket sån på ett tag så träningsvärk är ju inget konstigt precis. Men vi mjukades upp efter en stund och det gick bättre. Får se hur det går nästa vecka. Hoppas att vi är lite bättre påtränade då :D. Vill ju inte va ett omöjligt fall :P hehe.. Han har ju en tendens till att vilja ha huvudet väldigt högt och halsen liknar mest en rådjurs hals. Det går bättre efter mycket om och med.. det är en massa arbete från min sida för att få han dit han ska.. men det går. Hoppas tränaren har några smarta knep.

Ikväll blir det nog bara lite longering skulle jag tro.. Tobbe och jag vill ut på sjön en stund sen. Så man vill ju inte slänga bort allt för mycket tid innan.. får se hur det blir..

ha de..

Några bilder från sydnärke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0