Träningsritter

På lördags startar den första träningsritten och den utgår från A9 körplan.. hade såklart tänkt att rida dit.. eftersom det inte är mer än 3 km dit.. har fortfarande planer på att rida barbacka.. eftersom ritten ska utföras i skritt..
Så på lördag morgon så är det bara att packa väskan och ge sig iväg :D grilla korv och fika.. får se vad jag tar med mig och vad jag är sugen på, kanske bara tar med någon smörgås och nåt varmt och gott att dricka.. Tobbe kanske också kan komma ut och mysa lite. Hoppas det blir bra väder..

Igår va det skritt tajm för staribari och mig.. passade på att träna lite att springa upp i trav med han.. ( som man gör när man visar hästen för veterinären i veterinärsgrinden) Han va så duktig så.. trodde nog att jag busade med honom för han skuttade lite och busade lite grann..

Nästa träningsritt blir i storfors hos Camilla och Alexandra. Ska rida den lite längre slingan ( ca 2 Mil ) tillsammans med Alexandra än så länge.. får se om vi blir fler..

Har fortfarande inte fått svar om jag får ha kvar star i sommar eller inte.. måste snart börja kräva ett svar.. måste ju veta..

Nej nu ska jag ge mig..

ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0