Träningsritten i lördags

Ja som sagt va jag och star på träningsritt på A9 området i lördags.. vi böev ett litet gäng.. men eftersom vi har lite olika hästar så blev det lite gruppering ute i skogen.. vissa ville inte riktigt skritta hela vägen..
Jag och star red ju som sagt barbacka så vi tog det lugnt.. fast vi va jätte sena dit så jag fick typ galoppera hela vägen.. men det gick bra och vi va inte sist..
Tobbe kom ut med hö etc. så söt så.. han tog några kort också som jag kommer lägga in här nedan :D

Kom ju på att jag ville klä ut star.. :D hehe.. så sagt och gjort.. han blev en "distansren" hehe..så söt så..

Nej nu ska jag hjälpa Tobbe att laga mat sen blir det stallet.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0