Star och Satelit

Idag fick jag och min syster låna satelit av Gunilla.. Så vi tänkte rida ut lite.. :D Hon är påväg in nu så det ska bli kul att rida med någon istället för ensam varje dag..

Igår red jag på banan igen.. barbacka.. kul som fan.. han är så duktig.. jätte fin att rida..
Vi började träna galoppfattning..han har ju som tidigare nämnt svårt för just galopp.. och det är ju antagligen för att han inte orkar bära sig i galoppen.. så han flackar ur efter ett par galoppsprång.. så jag har kollat upp bästa träningen för att träna upp musklerna för just galoppen och det allra bästa är att träna galoppfattningar.. för de är då de använder mest msukler.. Star verkade tycka det va kul för han va ofattbart lätt att fatta.. så jag fattade galopp.. tog ett- två galoppsprång och saktade av..

Tittade på lite gamla kort på star sen när vi va på träningsritt i väse hon anette.. och star är verkligen väldigt tajt mellan frambenen på dom korten än han är nu.. han har fått massor av muskler i bogen och resten av kroppen med.. kul att se att det verkligen syns.. :D ska bli kul när malin kommer hem och får se honom och se om hon ser någon skillnad.. och förhoppningsvis känner skillnad på honom också..

Nej nu ska jag byta om och iväg och rida med syster...
Ska fösöka ta lite kort på oss idag under ridturen och visa.. :D

ha de..

Kommentarer
Postat av: Carro

Du har ju fortfarande inte visat bild på hur ditt hår blev efter klippningen? ;)

2008-12-06 @ 19:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0