Jää.....rnspikars dator

Min dator har kommit på att det ska skapa ett problem som gör att mitt anslutnings program inte fungerar korrekt. Alltså inte startar alls. Utan datorn medelar bara att ''ett problem har uppstått så hinner programmet inte fungerar korrekt. Programet kommer att stängas och du kommer meddelas om det finns en lösning på problemet'' och det enda som finns att trycka på är OK. Och jag har inte fått nått medelande om en lösning på programet heller. Så det går alltså inte att gå ut på internet längre. Järnspikars dator. Så jag ska ta mig i kragen nån dag och ringa HP IGEN. Har redan haft problem med internet förut så jag fått ringa dom. Pust. Jaja men jag har ju mobilen att skriva från, men då är orden begränsade i antal och man kan inte lägga in bilder. Och risken för stavfel blir större :). Särskilt när man skriver med T9. Jaja..... Har ridit star rätt flitigt nu denna vecka. Trotts jul afton och så. Han verkar tycka det är kul i alla fall. :). Nu börjar orden ta slut. Skriver ett till med forts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0