Inför tränings ritten i storfors

Jahopp då har man precis vaknat och ska alldeles snart gå upp för att åka till stallet. Usch vad jag är trött. Med får vänja mig nu. Börjar ju jobba imorgon igen. Pust. Men i alla fall. Tänkte åka från kristinehamn kvart i tio ca. Så har man lite tid på sig dit. Man vill ju inte köra räser precis. Undra vad det är för väder? Har liksom inte gått ur sängen än för att titta det. Tänka att jag skulle piggna till lite av att skriva ett blogg inlägg. Och trot eller ej men det gjorde jag. Känner mig faktiskt rätt pigg nu. Till och med så pigg att jag känner för att gå upp. Måste ju hinna äta lite också. :). Skriver ev ikväll igen. Och kanske lägger in lite bilder om jag kommer till mammas dator. :). Ha en bra dag för det ska jag ha ;). Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0