Hemma igen

Nu e jag hemma igen och tillbaka i vardagen på jobbet.. Skönt på ett sätt att komma in i ett system igen.. Det vanliga är alltid lättast :D
Idag blir det i alla fall en ridtur på star.. Han har ju stått sen i tordags..såå nu måste jag ta tag i det här igen..
Malin pratade med stars ägare häromdagen och hon gav inte något konkret svar.. Tyvärr.. Hon sa att hon skulle kolla upp vilka hästar hon behövde i sommar.. det kostiga är att hon alls inte gillar star, och som turist häst passsar han inte eftersom han inte gillar inte att ha flera nya ryttare varje dag.. Säskillt ryttare som inte alls kan rida.. vilket de flesta rurister inte kan.. Så malin trodde att hon sa så för att hon vill att Malin kommer tillbaka i sommar och jobbar.. men det kan hon inte eftersom hon har jobb i norge nu.. plus att det är rätt dålig lön. Nu får hon ju jätte bra lön så det vill hon ju inte byta bort precis.. men allt återstår att se.. jag menar vi betalar ju för att ha honom så det kan hon ju inte säga nej till..

Funderar på att bara ta en sväng i skogen idag.. fast ska julpynta hemma först tänkte jag.. Köpte nya gardiner idag på Hemtex. Röda.. :D Kommer säkert bli så fint så.. får se om man fyndar in några fler julsaker på maxi senare.. de har verkligen MASSOR att välja mellan..

Nej nu ska jag betala lite räkningar :S

Ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0