Forts. på förra inlägget.

..... Glömde köpa mat åt star i tisdags så han har fått varit utan kraft sen jul afton. Men fått betfor och lånad havre istället. Så det har inte gått någon nöd på honom inte. :). Idag ska jag och malin ut och rida en kortis. Jag har lånat satelit. Å imorgon blir det tränings ritt i storfors. Tobbe ska med så tänkte att han kunde agera fotograf. ;). Kul att ha lite nya bilder. :). Hoppas på fint väder. Skönt nu när Tobbe köpt bil slipper jag åka värmland runt för att låna bil man kan dra med. Nej nu är jag så hungrig att jag måste upp och äta något. Syns imorgon till de som anmält sig till ritten eller bara ska dit. Och till er andra. Gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0