Sadel letande

Nu är jag i sadel letar tagerna. Har precis sålt min sadel och är nu ute på nätet och letar efter en ny. Hoppas på att hitta en bra snart. Har varit i kontakt med några stycken och alla låter jätte bra. Det va väl en som va sådär eftersom den va brun men annars va den jätte bra. Sen har jag även varit i kontakt med en annan tjej som har en svart sadel men med mera tillbehör. Bland annat tre olika paneler, ett standard par, ett par renskinsklädda och ett par lite bredare. Sen även fendrar till. Hittade också en nyare modell av star trekken. Fast den va utan tillbehör som fendrar. Men den va istället ställbar i järnet så man slipper köpa nytt och byta. Får se hur jag gör i slut ändan. Vet i alla fall vilken modell jag vill ha :). Va ju iväg i lördags och red tränings ritt i sunne. Ritten va ju under tävlings liknande former så det va pulsning och upptravning med. Bra träning för affe. Red tillsammans med alexandra och en tjej som heter louise. Det va kul att komma iväg. Red 17 km på ca 10km/h. 

 Nästa etapp blir fornaboda.. kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0