Beställd

Nu är en av sadlarna beställd. Har den på öppet köp i en vecka för att pröva den. Fick ett mejl av en annan tjej som hade en spillans ny dolphin i brunt. Skulle få den för bättre än ny pris. Får se hur den här ser ut som kommer. Det är en brun comfort. Jag får med fendrar till den. Det va därför jag valde den före. För den är billigare och va riktigt fräsch. Kanske lönar sig. Hoppas den är bra den som kommer. Blir minst problem då. Ritten närmar sig. Och jag måste ju ha en sadel då. Ska rida dressyr på lördag så jag har lånat en sadel av carina. Den som passade va den största storleken. Den som har suttit på en stor welsh cob och ett stort kall blod. Hur det kan va. Haha. Nej nu ska jag fortsätta jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0